Renegade Public Forums
C&C: Renegade --> Dying since 2003™, resurrected in 2024!
Home » General Discussions » General Discussion » Funny ending to a good day of commwars
Funny ending to a good day of commwars [message #476680] Sun, 04 November 2012 14:15 Go to next message
crushu06 is currently offline  crushu06
Messages: 270
Registered: February 2012
Karma: 0
Recruit
Blame Iran

http://www.youtube.com/watch?v=LEpPdSsF2ME


PRANG ALL!

GIVE THEM HELL!
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476681 is a reply to message #476680] Sun, 04 November 2012 14:20 Go to previous messageGo to next message
Major-Payne is currently offline  Major-Payne
Messages: 561
Registered: March 2012
Location: Im actually MUDKIPS
Karma: 0
Colonel
best

commwar

EVER


It's all part of the big illusion that we perpetuate on ourselves and in turn is perpetuated upon us. When we believe, we engage the illusion. When we stop believing we shatter the illusion and shatter ourselves in the process. Because we are, part of it.

http://oi47.tinypic.com/345jxok.jpg
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476683 is a reply to message #476680] Sun, 04 November 2012 14:23 Go to previous messageGo to next message
iRANian is currently offline  iRANian
Messages: 4299
Registered: April 2011
Karma: 0
General (4 Stars)
that commwar was amazing

Long time and well respected Renegade community member, programmer, modder and tester.

Scripts 4.0 private beta tester since May 2011.

My Renegade server plugins releases
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476684 is a reply to message #476680] Sun, 04 November 2012 14:54 Go to previous messageGo to next message
InternetThug is currently offline  InternetThug
Messages: 1036
Registered: October 2005
Location: vagina
Karma: 0
General (1 Star)
never laughed so hard playing renegade
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476685 is a reply to message #476684] Sun, 04 November 2012 15:19 Go to previous messageGo to next message
ehhh is currently offline  ehhh
Messages: 2095
Registered: December 2010
Location: UK
Karma: 0
General (2 Stars)
hahaa
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476686 is a reply to message #476680] Sun, 04 November 2012 15:25 Go to previous messageGo to next message
Bazil is currently offline  Bazil
Messages: 115
Registered: May 2012
Karma: 0
Recruit
LULZ

https://i.chzbgr.com/maxW500/6983622656/h333FDF45/
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476691 is a reply to message #476680] Mon, 05 November 2012 11:33 Go to previous messageGo to next message
iRANian is currently offline  iRANian
Messages: 4299
Registered: April 2011
Karma: 0
General (4 Stars)


https://dl.dropbox.com/u/21865790/lol__.png


Long time and well respected Renegade community member, programmer, modder and tester.

Scripts 4.0 private beta tester since May 2011.

My Renegade server plugins releases
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476702 is a reply to message #476680] Wed, 07 November 2012 00:00 Go to previous messageGo to next message
Good-One-Driver is currently offline  Good-One-Driver
Messages: 959
Registered: January 2009
Location: Ukraine
Karma: 0
Colonel
I love how Iran's radio chat spam still works for iran.

And you guys really have no life?


http://i48.tinypic.com/s1m2af.png
Quote: C4Smoke

Good-One-Driver is a little noob crying kid who sux at renegade I say let little noob kid Good-One-Driver cry all he wants lmao
Cry away little tiny kid
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476708 is a reply to message #476680] Wed, 07 November 2012 05:20 Go to previous messageGo to next message
Mauler
Messages: 448
Registered: May 2003
Location: Alberta, Canada
Karma: 0
Commander
It wasn't radio spam, it is a server taunt package we have installed. There is no spam/limit to the taunt sounds Big Ups
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476709 is a reply to message #476708] Wed, 07 November 2012 06:19 Go to previous messageGo to next message
ehhh is currently offline  ehhh
Messages: 2095
Registered: December 2010
Location: UK
Karma: 0
General (2 Stars)
we were radio spamming too

:>

AND THE SERVER DIDNT CRASH OMG
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476710 is a reply to message #476708] Wed, 07 November 2012 06:39 Go to previous messageGo to next message
Good-One-Driver is currently offline  Good-One-Driver
Messages: 959
Registered: January 2009
Location: Ukraine
Karma: 0
Colonel
Mauler wrote on Wed, 07 November 2012 05:20

It wasn't radio spam, it is a server taunt package we have installed. There is no spam/limit to the taunt sounds Big Ups



Alt + 7


http://i48.tinypic.com/s1m2af.png
Quote: C4Smoke

Good-One-Driver is a little noob crying kid who sux at renegade I say let little noob kid Good-One-Driver cry all he wants lmao
Cry away little tiny kid
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476722 is a reply to message #476680] Wed, 07 November 2012 15:46 Go to previous messageGo to next message
Tiesto is currently offline  Tiesto
Messages: 600
Registered: June 2006
Karma: 0
Colonel
yeh appreciated the ddos afterwards..nice one tiny

Exodus Senior Moderator
For a commwar against Exodus, pm me.
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476724 is a reply to message #476680] Wed, 07 November 2012 16:17 Go to previous messageGo to next message
InternetThug is currently offline  InternetThug
Messages: 1036
Registered: October 2005
Location: vagina
Karma: 0
General (1 Star)
What else would you expect from a dude that named himself after his penis size?
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476728 is a reply to message #476724] Wed, 07 November 2012 17:33 Go to previous messageGo to next message
ehhh is currently offline  ehhh
Messages: 2095
Registered: December 2010
Location: UK
Karma: 0
General (2 Stars)
yorkshire scum
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476736 is a reply to message #476722] Wed, 07 November 2012 21:20 Go to previous messageGo to next message
Good-One-Driver is currently offline  Good-One-Driver
Messages: 959
Registered: January 2009
Location: Ukraine
Karma: 0
Colonel
Tiesto wrote on Wed, 07 November 2012 15:46

yeh appreciated the ddos afterwards..nice one tiny


yeah you and your faggot friends deserve it.


http://i48.tinypic.com/s1m2af.png
Quote: C4Smoke

Good-One-Driver is a little noob crying kid who sux at renegade I say let little noob kid Good-One-Driver cry all he wants lmao
Cry away little tiny kid
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476738 is a reply to message #476680] Wed, 07 November 2012 21:32 Go to previous messageGo to next message
crushu06 is currently offline  crushu06
Messages: 270
Registered: February 2012
Karma: 0
Recruit
Hahahaha don't worry, your time will come when we vs rencorner. You are already building up the hate so it should be fun.

PRANG ALL!

GIVE THEM HELL!
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476739 is a reply to message #476736] Wed, 07 November 2012 21:33 Go to previous messageGo to next message
Ethenal is currently offline  Ethenal
Messages: 2532
Registered: January 2007
Location: US of A
Karma: 0
General (2 Stars)

Good-One-Driver wrote on Wed, 07 November 2012 22:20

Tiesto wrote on Wed, 07 November 2012 15:46

yeh appreciated the ddos afterwards..nice one tiny


yeah you and your faggot friends deserve it.

are you angry, dude?


-TLS-DJ-EYE-K wrote on Mon, 18 March 2013 07:29

Instead of showing us that u aren't more inteligent than a Toast, maybe you should start becomming good in renegade Thumbs Up

Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476740 is a reply to message #476680] Wed, 07 November 2012 21:53 Go to previous messageGo to next message
Good-One-Driver is currently offline  Good-One-Driver
Messages: 959
Registered: January 2009
Location: Ukraine
Karma: 0
Colonel
Not at all.

http://i48.tinypic.com/s1m2af.png
Quote: C4Smoke

Good-One-Driver is a little noob crying kid who sux at renegade I say let little noob kid Good-One-Driver cry all he wants lmao
Cry away little tiny kid
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476743 is a reply to message #476736] Wed, 07 November 2012 23:13 Go to previous messageGo to next message
Major-Payne is currently offline  Major-Payne
Messages: 561
Registered: March 2012
Location: Im actually MUDKIPS
Karma: 0
Colonel
Good-One-Driver wrote on Wed, 07 November 2012 21:20

Tiesto wrote on Wed, 07 November 2012 15:46

yeh appreciated the ddos afterwards..nice one tiny


yeah you and your faggot friends deserve it.


whoah whoah whoah where did that come from


It's all part of the big illusion that we perpetuate on ourselves and in turn is perpetuated upon us. When we believe, we engage the illusion. When we stop believing we shatter the illusion and shatter ourselves in the process. Because we are, part of it.

http://oi47.tinypic.com/345jxok.jpg
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476744 is a reply to message #476680] Wed, 07 November 2012 23:47 Go to previous messageGo to next message
liquidv2 is currently offline  liquidv2
Messages: 3407
Registered: February 2007
Karma: 0
General (3 Stars)
he's still furious about being banned for being a cheat maker / user

the average person would assume RenCorner is a shit pile because of the people that openly represent it on here; sorry Ani, but you have your work cut out for you Whats That


liquidv2
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476746 is a reply to message #476680] Thu, 08 November 2012 01:30 Go to previous messageGo to next message
iRANian is currently offline  iRANian
Messages: 4299
Registered: April 2011
Karma: 0
General (4 Stars)
i can understand why g1d is so mad

Long time and well respected Renegade community member, programmer, modder and tester.

Scripts 4.0 private beta tester since May 2011.

My Renegade server plugins releases
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476751 is a reply to message #476680] Thu, 08 November 2012 08:34 Go to previous messageGo to next message
Good-One-Driver is currently offline  Good-One-Driver
Messages: 959
Registered: January 2009
Location: Ukraine
Karma: 0
Colonel
lol I don't give one shit about being banned at jelly for all I care jelly can get ddos all day long, but tell me this, in your mind you think it's cool to go into a server and spam the shit out of it and ruin the game play for many people and crash it?

http://i48.tinypic.com/s1m2af.png
Quote: C4Smoke

Good-One-Driver is a little noob crying kid who sux at renegade I say let little noob kid Good-One-Driver cry all he wants lmao
Cry away little tiny kid
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476752 is a reply to message #476751] Thu, 08 November 2012 08:40 Go to previous messageGo to next message
ehhh is currently offline  ehhh
Messages: 2095
Registered: December 2010
Location: UK
Karma: 0
General (2 Stars)
so your mad about 5 people going into rc and spamming radio commands?

Also don't see how someone who plays in jelly less then 3 times a month deserves a ddos

lol
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476753 is a reply to message #476680] Thu, 08 November 2012 08:44 Go to previous messageGo to next message
Major-Payne is currently offline  Major-Payne
Messages: 561
Registered: March 2012
Location: Im actually MUDKIPS
Karma: 0
Colonel
lmfao

It's all part of the big illusion that we perpetuate on ourselves and in turn is perpetuated upon us. When we believe, we engage the illusion. When we stop believing we shatter the illusion and shatter ourselves in the process. Because we are, part of it.

http://oi47.tinypic.com/345jxok.jpg
Re: Funny ending to a good day of commwars [message #476754 is a reply to message #476680] Thu, 08 November 2012 08:46 Go to previous messageGo to previous message
Good-One-Driver is currently offline  Good-One-Driver
Messages: 959
Registered: January 2009
Location: Ukraine
Karma: 0
Colonel
Why didn't you all go into jelly and start spamming there?

http://i48.tinypic.com/s1m2af.png
Quote: C4Smoke

Good-One-Driver is a little noob crying kid who sux at renegade I say let little noob kid Good-One-Driver cry all he wants lmao
Cry away little tiny kid
Previous Topic: RenegadeForums
Next Topic: Proof Catalyst Lost His Mind And Killed Reborn
Goto Forum:
  


Current Time: Sat Apr 13 09:46:26 MST 2024

Total time taken to generate the page: 0.01256 seconds